HoloNet.pl

forum fanów Star Wars
Teraz jest Pt 15 gru 2017, 20:41

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 98 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: N 24 paź 2004, 20:22 
Offline
ICO-Obertorbenführer / FANI
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 01 sie 2003, 15:05
Posty: 808
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki
A nie możesz zrobić fotki z większego oddalenia?

_________________
Ja nie mam nic, ty nie masz nic, więc razem mamy tyle, by wybudować wielką Fabrykę.

Dnia 19 września 2008 roku o godzinie 20.00 po raz pierwszy obejrzałem Zemstę Sithów.
Dotąd oglądałem: 2 raz(y).


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Pn 25 paź 2004, 07:23 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 16 paź 2004, 16:24
Posty: 78
Lokalizacja: KrakĂłw
Pafawag napisał(a):
A nie możesz zrobić fotki z większego oddalenia?


Ja? Sorry, ale nie ja robiłem zdjęcie. Robił je ten sam gość co obeemu.


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Śr 27 paź 2004, 09:14 
Offline
Polish Imperial Forces Squad
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 07 lip 2004, 12:10
Posty: 436
Lokalizacja: Cracovia
Jejciu - sory! Źle skonfigurowałem jakość zdjęcia. Ale nie martwcie się - niedługo odrobimy braki. A miecz był świetny, muszę przyznać. Tylko czemu w nim nie było emitera klingi widać :?:
Takie szczegóły są ważne. A teraz mi taka myśl przyszła do łba - może za kilka lat zrobimy w kraku ogólnopolski konkurs mieczy świetlnych? :D


O ja chrzanie! Chyba sobie takie w pokoju zrobie! :wink:

_________________
Copyright By Tanbris 1991 - 2006


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Śr 27 paź 2004, 15:28 
Offline
General Grievous
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pt 02 lip 2004, 15:52
Posty: 440
Lokalizacja: Wrocław
Bardzo ładny mieczuś.
Ja wciąż coś do swojego dorabiam (już chyba od pół roku :D), a może w niedługim czasie zamieszczę zdjęcie.

_________________
Zginąłem w efektownym wybuchu - czego można chcieć więcej?


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Śr 27 paź 2004, 16:28 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 16 paź 2004, 16:24
Posty: 78
Lokalizacja: KrakĂłw
Mykhnuur Tanbris napisał(a):
Jejciu - sory! Źle skonfigurowałem jakość zdjęcia. Ale nie martwcie się - niedługo odrobimy braki. A miecz był świetny, muszę przyznać. Tylko czemu w nim nie było emitera klingi widać :?:
Takie szczegóły są ważne. A teraz mi taka myśl przyszła do łba - może za kilka lat zrobimy w kraku ogólnopolski konkurs mieczy świetlnych? :D


Jeśli będziemy robić zdjęcia jeszcze raz (np. na Krakonie do którego niestety bedzie trzeba jeszcze troche poczekać) to emiter będzie - naprawie ten błąd. Ale dostrojenie takiego miecza wymaga wielkiego wyczucia Mocy więc mi to troche zajmie :D .


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Pn 01 lis 2004, 17:07 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 16 paź 2004, 16:24
Posty: 78
Lokalizacja: KrakĂłw
Jak każdy fan chciałbym zby mój miecz był jak najlepszy. Prosiłbym o ewentualne uwagi do mojego lightsabera (zdjęcie jest powyżej, dorobiłem jeszcze układ aktywatora i emiter).

_________________
Niech moc bĂŞdzie z wami (fanami)!!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Wt 02 lis 2004, 12:40 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 04 paź 2004, 15:16
Posty: 81
Lokalizacja: Krakow/Warszawa
W jakim siesie uwagi? Miecz wyglada ladnie i solidnie. Zdjecie jest troche nie ostre. Poza tym nie wiem jakich materialow uzyles do jego budowy [detale np. wlaczniek, czarne paski...]

_________________
May The Force Be With You.
Krakowski Fanklub Star Wars


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Wt 02 lis 2004, 15:39 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 16 paź 2004, 16:24
Posty: 78
Lokalizacja: KrakĂłw
Obi-Wan Kenobi napisał(a):
W jakim siesie uwagi? Miecz wyglada ladnie i solidnie. Zdjecie jest troche nie ostre. Poza tym nie wiem jakich materialow uzyles do jego budowy [detale np. wlaczniek, czarne paski...]


Użyłem: rurki aluminiowej, guzika, klocka LEGO, i puszki.
Jakie uwagi? Np. powinieneś dodać jeszcze... np. kontrole długości klingi itp. (uznałem, że to nie aż tak ważny szczegół - może jak będe miał czas to dorobie). Albo tak jak Mykhnuur Tanbris przypomniał mi, że brak mi emitera klingi (użyłem teraz talerzowego).)

_________________
Niech moc bĂŞdzie z wami (fanami)!!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Wt 02 lis 2004, 16:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 04 paź 2004, 15:16
Posty: 81
Lokalizacja: Krakow/Warszawa
Wiesz co... Jak dla mnie miecz wyglada ok. Jak chcesz go "dopiescic" mozesz zastanowic sie nad uzychem szlachatniejszych czesci z szlachetniejszych materialow zamiast aluminowych rurek uzyj rurek ze zlota ;)
A tak powaznie to miecz na moj gust wyglada ok [przynajmniej na zdjeciu :roll: ]
Mozesz ewentyalnie zastapic ten klocek lego czyms innym...

_________________
May The Force Be With You.
Krakowski Fanklub Star Wars


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Wt 02 lis 2004, 21:14 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 16 paź 2004, 16:24
Posty: 78
Lokalizacja: KrakĂłw
Obi-Wan Kenobi napisał(a):
Jak dla mnie miecz wyglada ok.A tak powaznie to miecz na moj gust wyglada ok [przynajmniej na zdjeciu :roll: ]


Aha, to najpierw żartowałeś, że jest ok a potem mówiłeś na serio :P ?

Obi-Wan Kenobi napisał(a):
Mozesz ewentyalnie zastapic ten klocek lego czyms innym...


To właśnie "coś innego" zastąpiłem klockiem :P. A co żle wygląda? Próbowałem robić takie jak mają oryginały, ale nie miałem z czego i jak.
A TERAZ PYTANIE DO 1 - 2 GROSZA!!!

PYTANIE ZA PIERWSZY GROSZ: Z CZEGO ZROBIŁEM PRZYCISK?

PYTANIE ZA DRUGI GROSZ: GDZIE ZNAJDUJA SIE WSZYSTKIE (ILE ICH JEST NIE PODAM :P ) KLOCKI LEGO?

Cytuj:
[detale np. wlaczniek, czarne paski...]


A, zapomniałem - czarne paski robiłem sprayem.

_________________
Niech moc bĂŞdzie z wami (fanami)!!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Pt 12 lis 2004, 18:18 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 31 sie 2004, 10:18
Posty: 90
Lokalizacja: A galaxy far, far away...
próbuje zbudować miecz świetlny, nie wiem jakich materiałów użyć, najważniejszy materiła juz mam-rurkę aluminiową o średnicy 22mm

_________________
"Do not try, do or do not do."


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Pt 12 lis 2004, 18:38 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 16 paź 2004, 16:24
Posty: 78
Lokalizacja: KrakĂłw
Doctorek napisał(a):
próbuje zbudować miecz świetlny, nie wiem jakich materiałów użyć, najważniejszy materiła juz mam-rurkę aluminiową o średnicy 22mm


Najlepiej mieć tatę, którego kolega ma sprzęt do wycinania wzorów na takich rurkach :P.

_________________
Niech moc bĂŞdzie z wami (fanami)!!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Pt 12 lis 2004, 19:10 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 31 sie 2004, 10:18
Posty: 90
Lokalizacja: A galaxy far, far away...
Master Undead napisał(a):
Najlepiej mieć tatę, którego kolega ma sprzęt do wycinania wzorów na takich rurkach :P.
to się zwie tokarka, dzięki właśnie podsuneleś mi pomysł, bo mam dostęp do tokarki

_________________
"Do not try, do or do not do."


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: So 13 lis 2004, 11:56 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 16 paź 2004, 16:24
Posty: 78
Lokalizacja: KrakĂłw
Doctorek napisał(a):
to się zwie tokarka, dzięki właśnie podsuneleś mi pomysł, bo mam dostęp do tokarki


Hehe nie ma sprawy :D . No to ci już łatwo pójdzie bo przycisk nietrudno zrobić... ale trzeba mieć KROPELKE!!!

"co kropelka sklei sklei..."

_________________
Niech moc bĂŞdzie z wami (fanami)!!


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: So 13 lis 2004, 12:15 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Wt 31 sie 2004, 10:18
Posty: 90
Lokalizacja: A galaxy far, far away...
ej a ty miecz zrobiłeś z rurki aluminiowej czy z pręta aluminiwego? a i z http://www.futurehorizons.net/saber.mpg moża ściągnąc filmik o plazmowej klindze, UWAGA to nie animacja komputerowa

_________________
"Do not try, do or do not do."


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 98 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL