HoloNet.pl

forum fanów Star Wars
Teraz jest N 17 gru 2017, 01:32

Strefa czasowa: UTC + 1




Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
 Tytuł:
PostNapisane: Śr 13 paź 2004, 23:01 
Offline
FanForce CR of Poland
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 19 lis 2003, 22:00
Posty: 50
Lokalizacja: Nowa SĂłl/WrocÂław
Jest na skrzyżowaniu Odrzańskiej i Nożowniczej, przy Runku :)

_________________
FanForce CR of Poland
http://boards.theforce.net/Poland/b10482/
----------------------
http://www.ffpoland.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Śr 13 paź 2004, 23:08 
Offline
Jedi Order Member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 17 kwi 2004, 12:49
Posty: 87
Lokalizacja: akademia JO na Yavin IV
Revan powiedz że jestes młoda ładna dziewczyną a sami po Ciebie wpadną :lol:
Alladinds jest przy bocznej ulicy do rynku. Najłatwiej jest wytłumaczyć w stosunku do empiku bo każdy wie gdzie on jest :wink: . Jak stoisz przodem do wejścia (do Empiku) to idziesz na lewo. Na końcu rynku odchodzą dwie ulice idziesz w prawo jak zobaczysz dużą grupe fanów to tam. A jak ich nie zobaczysz to wsłuchaj sie Moc (będzie leciało Arabskie Techno :P ) tam jest właśnie Alladin's po lewej stronie ulicy.

Metoda tłumaczenia troche toporna ale nie znam nazw ulic ja sie tam tylko uczę :wink: . Jak nie zrozumiałaś/łeś to niech inni spróbują .
Ludzie zapisujcie sie na egzemplarze Battlefronta, wezmę tylko tyle ile osób sie zapisze (weźcie jakąś kase na to oczywiście). Chyba że macie jakies stare gry/filmy (Ewoks) związane z SW to możemy sie dogadać :) (Rusis mi np nagrywa Clone Wars).

Edited few secs later
Fizyk Ty zawsze sie wcinasz :wink: przynajmniej nazwy ulic podałeś. Ale ja strasznie długo piszę posty :shock:

_________________
It is a good day to die... like everyday
There is no death there is only Force


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Pt 15 paź 2004, 14:42 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 31 gru 2003, 00:50
Posty: 14
Lokalizacja: WrocÂław
He przykro mi nie jestem ladna dziefczynom tylko wielkim facetem silnym moca ;] Ale kufa ide do pracy :( Nie ma szans zeby to jakos przelozyc na na przyklad godzine 18.00 jesli tak bylo by kul ;] bo chyba kurde jak bedzie o 12.00 to moze nastepnym razem :(

_________________
Master Kreia : "Revan was power. Staring into his eyes was like staring into the heart of the Force"


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Pt 15 paź 2004, 18:22 
Offline
FanForce CR of Poland
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 19 lis 2003, 22:00
Posty: 50
Lokalizacja: Nowa SĂłl/WrocÂław
revan, spokojnie zdążysz, bo o 18 jeszcze bęzdiemy na pewno siedzić, tak planujemy to spotkanie do minimum 21 :) może dłużej :) także spokojnie zdażysz :)

Kim Bo... normalne, zawsze chcę być pierwszy :D (widać od razu, że Ciemna Strona jest konkretna i lepsza ;-) )

_________________
FanForce CR of Poland
http://boards.theforce.net/Poland/b10482/
----------------------
http://www.ffpoland.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Pt 15 paź 2004, 19:17 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 03 maja 2004, 08:12
Posty: 32
Lokalizacja: WrocÂław
Ja przyjde na spotkanie na 99,(9)%. :) Oczywiście z Ewokiem.
May the Force by with Wrocław Fan's and with me of course. :P

_________________
Jedi Negocjator - Darth Neon
-------------------------------------------------------


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: N 24 paź 2004, 13:04 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 31 gru 2003, 00:50
Posty: 14
Lokalizacja: WrocÂław
Ktos opowiejak było ? Ciekaw jestem, i sorka ze mnie nie bylo postaram sie zarezerwowacczas na nastepne spotkanie ;]
MTFBWY

_________________
Master Kreia : "Revan was power. Staring into his eyes was like staring into the heart of the Force"


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: N 24 paź 2004, 18:57 
Offline
FanForce CR of Poland
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 19 lis 2003, 22:00
Posty: 50
Lokalizacja: Nowa SĂłl/WrocÂław
Wszystko juz zostalo opowiedziane. Znajdziesz raport na TORze lub Bastionie w sekcjach Fandom :)

_________________
FanForce CR of Poland
http://boards.theforce.net/Poland/b10482/
----------------------
http://www.ffpoland.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Cz 04 lis 2004, 23:18 
Offline
FanForce CR of Poland
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 19 lis 2003, 22:00
Posty: 50
Lokalizacja: Nowa SĂłl/WrocÂław
Za tydzień w środę 9 spotkanie
A w ten Weekend, mamy zaszczyt zaprosić do Mediamarktu na Bielanach :) Akcja: Galaktyczne podboje :)

_________________
FanForce CR of Poland
http://boards.theforce.net/Poland/b10482/
----------------------
http://www.ffpoland.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: So 20 lis 2004, 00:27 
Offline
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Pn 23 sie 2004, 22:01
Posty: 44
Lokalizacja: Jelenia Góra-Sobieszów
Wchodzę, patrzę i jestem przerażony; ostatnie info na Holo dotyczy dziewiątego spotkania, a już za tydzień dziesiąte! Tam, gdzie zawsze: Aladdin's, i tak jak zawsze: sobota, godz. 12:00.
Co do atrakcji:
- mini-prelekcja o RPG, rozpoczynająca cykl poświęcony graniu
- konkurs wiedzy o Ciemnych Jedi
- dyskusje o książkach LucasBooks (ale nie SW)
- jak zawsze tematy ksiażkowe i komiksowe
- Battlefront
- teaser
- o figurkach
- i wiele innych.
Zachęcam i pozdrawiam

_________________
THE PINDOL SOCIETY
Pluszopata


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: N 21 lis 2004, 01:47 
Offline
FanForce CR of Poland
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 19 lis 2003, 22:00
Posty: 50
Lokalizacja: Nowa SĂłl/WrocÂław
O wielkie dzięki Miśku :)

_________________
FanForce CR of Poland
http://boards.theforce.net/Poland/b10482/
----------------------
http://www.ffpoland.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Śr 24 lis 2004, 17:21 
Offline
Jedi Order Member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 17 kwi 2004, 12:49
Posty: 87
Lokalizacja: akademia JO na Yavin IV
info i tak chyba wszyscy dostali na maila od Lorda (pozdro dla niego). Sam się również zjawie popatrzeć jak Leo sie męczy z konkursem wiedzy notabene Mrocznych Jedi ... to może byc ciekawe :wink:

_________________
It is a good day to die... like everyday
There is no death there is only Force


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Pn 06 gru 2004, 10:28 
Offline
Jedi Order Member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 17 kwi 2004, 12:49
Posty: 87
Lokalizacja: akademia JO na Yavin IV
Kolejne spotkanie 18 grudnia. Niestety tego dnia mam zjazd i zjawię sie na bardzo krótko m.in po to żeby odebrać trylogie na DVD :wink:

_________________
It is a good day to die... like everyday
There is no death there is only Force


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Pn 06 gru 2004, 16:01 
Offline
FanForce CR of Poland
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 19 lis 2003, 22:00
Posty: 50
Lokalizacja: Nowa SĂłl/WrocÂław
Tak, tak... 18 grudnia, od 12, w Alladin's... być może po raz ostatni :)

_________________
FanForce CR of Poland
http://boards.theforce.net/Poland/b10482/
----------------------
http://www.ffpoland.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Śr 08 gru 2004, 00:31 
Offline
Jedi Order Member
Avatar użytkownika

Dołączył(a): So 17 kwi 2004, 12:49
Posty: 87
Lokalizacja: akademia JO na Yavin IV
powtarzacie to od trzech ostatnich spotkań :wink: mam tylko nadzieję że nie przeniesiecie to na drugi koniec wrocławia gdzie nie będe mógł trafić. Byle w miare blisko centrum było :P

_________________
It is a good day to die... like everyday
There is no death there is only Force


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
 Tytuł:
PostNapisane: Śr 08 gru 2004, 16:51 
Offline
FanForce CR of Poland
Avatar użytkownika

Dołączył(a): Śr 19 lis 2003, 22:00
Posty: 50
Lokalizacja: Nowa SĂłl/WrocÂław
oczywiscie, że na koniec wrocławia... może na Pracze odrzańskie... ? ;) Nie bój żaby, jeśli już, coś blisko 'centrum' ;)

_________________
FanForce CR of Poland
http://boards.theforce.net/Poland/b10482/
----------------------
http://www.ffpoland.prv.pl


Góra
 Zobacz profil  
Cytuj  
Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 122 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona

Strefa czasowa: UTC + 1


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Przyjazne użytkownikom polskie wsparcie phpBB3 - phpBB3.PL