Pozycjonowanie stron WWW – na co zwracać przy wyborze firmy SEO?

Pozycjonowanie stron internetowych to jeden z ważniejszych elementów marketingu internetowego. Celem pozycjonowania jest poprawa pozycji strony w naturalnych wynikach wyszukiwania. Poprawiając pozycję strony sprawiamy, że odwiedza ją coraz więcej internautów a dzięki odpowiedniemu doborowi słów kluczowych są to osoby bezpośrednio zainteresowane oferowanym produktem lub usługą. Dodatkowo firmy, których strony znajdują się na czołowych miejscach w wynikach wyszukiwania uznawane są często przez internautów za liderów w swojej branży.

Wymagania, jakie powinieneś stawiać firmie SEO

Płatność tylko za efekty

Czyli dopóki Twoja strona nie znajdzie się na ustalonych pozycjach, za pozycjonowanie nie zapłacisz ani grosza. Pierwsza płatność będzie miała miejsce dopiero gdy pojawią się efekty (co często następuje już w pierwszym miesiącu). Nie ma żadnych opłat startowych ani „za dobre chęci”. Liczy się tylko efekt.

Monitoring pozycji i raporty

Przez cały okres pozycjonowania prowadzony powinien być monitoring pozycji pozwalający ocenić skuteczność prowadzonych prac. Ostatniego dnia każdego miesiąca powinieneś otrzymać raport z monitoringu pozycji. Na jego podstawie zwykle obliczona jest kwota do zapłaty.

Przyjazna umowa

Nie chcesz podpisywać cyrografu? Podpisz umowę która jest prosta i zrozumiała. Z reguły dobra umowa gwarantuje płatność jedynie za efekty pracy oraz możliwość odstąpienia od umowy z 3 miesięcznym okresem wypowiedzenia bez jakichkolwiek dodatkowych warunków,  bez jakichkolwiek kar finansowych i bez podawania przyczyn.

Pomoc w doborze słów kluczowych

Nie wiesz jakie słowa/frazy kluczowe wybrać? Twoja firma SEO zajmująca się pozycjonowaniem stron WWW powinna wykonać profesjonalny research i wybrać tylko słowa kluczowe, które przełożą się na efekty.